Com ho fem?

El nostre mètode és simple, i consta de dos blocs
principals: el guió, i la producció.

El guió

És la base de tot el que vindrà després i el que ens portarà més temps. Comença amb una fase de documentació exhaustiva sobre el lloc, el monument o l’element patrimonial sobre el que girarà l’espectacle. Plantegem dos arguments perquè trieu i ens posem a escriure. Un cop finalitzat en parlem, afegim, modifiquem i, si convé, tornem a començar. El més important és que el guió ens convenci al 100%.

La producció
És la fase en que donem forma al guió per convertir-lo en l’espectacle que veurà el públic. És el moment de:

  • Càsting
  • Contractació d’actors i actrius
  • Assajos
  • Vestuari i atretzo
  • Plantejament logístic de les funcions


Hi ha diferents maneres d’enfocar la producció:

Gestió client: Sempre amb el nostre suport i assessorament, sou vosaltres els que gestionareu tots els temes d’aquesta fase definitiva.

Gestió mixta: Realitzem les tasques que vosaltres no pugueu o no vulgueu assumir.

Gestió udurae: Claus en mà. Totes les tasques a càrrec d’UDURAE perquè no us hagueu de preocupar de res que no sigui veure com el públic gaudeix de la idea d’haver comptat amb nosaltres.
Coneixeu el
nostre mètode!
Us poseu en contacte amb
nosaltres

Escriviu-nos o truqueu-nos!

Us venim a veure,
a conèixer l’espai
i l’objectiu.

Ens trobem per veure in situ la proposta cultural i
perquè ens l’expliqueu a fons i ens n’enamorem.

Ens documentem i us fem
dues propostes de guió.
Treballem per presentar-vos una proposta que s’ajusti al màxim a la vostra demanda.
Escrivim el guió.

Redactem el guió de la roposta, amb l’escaleta
detallada i els diàlegs dels personatges.

El posem en marxa
i entrem a la producció.

Que comenci l’espectacle!